New Year
Publicerat den

Min nyårsafton var kanske inte så som jag brukar fira men jag hade det roligt och mysigt :) På dagen hade vi först practice och när vi kom hem igen fixade vi lite saker för att klockan ungefär 2.30 hade vi födelsedagsparty för Shad/nyårsparty. Så allt möjligt folk kom vilket var roligt. Vi åkte först en liten bit bort där vi åkte massa pulkor. Vi var där ett ganska bra tag och själv åkte jag inte så mycket men de hade fixat brasa med hot dogs osv så det va mysigt ändå. När vi kom tillbaka till huset igen serverades det lite allt möjligt att äta, sedan spelade vi ungdomar lite spel osv. Vid nio ungefär åkte jag, Malene, Kaylie, Logan och Tucker hem till vår kompis. Vi gjorde inte så mycket, kollade på We're the Millers och på the ball drop på tolvslaget. Sedan körde Tucker hem mig igen eftersom vi har curfew 12.30. Haha upplevde min första amerikanska "date" också. Inte för att det var mycket av en date, haha men men :) 

Dagen efter, första dagen på året, var det min lillebrors födelsedag. Så när vi kommit hem från practice åkte vi ring efter snöskoter vilket väldans roligt var det. Vi åkte även en bit bort där det var världens backe vi åkte ned för, oh my lord va sjukt det var haha. Hur brant som helst med massa gupp. När vi kom hem igen åkte vi lite mer ring efter snöskotern. Efter "grand finale" åket som slutade med att alla vi tre (jag, Brie & Dyauni) ramlade av ringen, jag kom på något vis under den och vi alla kaosade litt, och därav en punkterad ring så gick vi in och åt fölsis middag haha. Shad öppnade sina paket och vi åt tårta. Med världens huvudvärk från alla fall från ringen så la jag mig alldeles för sent, men bra första dag på året var det iallafall! :) Haha, prefekt väder hela dagen. 

Idag började vi (tyvärr höhö...) skolan igen. Vi är typ dom enda som gjorde det, av någon anledning som jag inte vet svaret på och det är ju bara för komplicerat med alla dessa skoldagar man måste ha osv haha. Men skoldagen gick ganska snabbt ändå vilket var skönt och imorgon är det ju redan fredag. Vårt JV game blev tyvärr inställt vilket suger litt men men. Vi har ju ändå ett game på lördag :)

Asså min värdmamma är sådär sjukt kreativ och gör alltid sjuka tårtor! 
En glad Malene när vi åkte pulkor// Logan och Tucker// Fire// och mitt försök på att få fyverkerier på bild haha








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?