I'm alive
Publicerat den

Hejsan hoppsan. Nu är det föör länge sedan jag uppdaterade min lilla blogg.
 
Förr förra helgen åkte jag och Malene till Billings för att köpa prom dress. Det tog sin tid men vid slutet av dagen hade båda av oss äntligen varsin klänning :) I fredags hade vi PE-day då man kunde åka skidor eller bowla & roller skating. Jag, Malene och Sammy valde att åka och bowla & roller skating. Det var även Malene's födelsedag så det firade vi! När vi kom hem igen vilket var runt klockan 2, chillade vi bara. Vid fem gick jag, Malene och Roger (Malene's host dad) ner till baren för att äta pizza. Efter det åkte jag, Malene, Logan, Jorden och Nate in till Lewistown för mer bowling och firade för Malene och vi mötte även upp Amy. Där efter åkte vi hem till Jorden och kollade på film - Texas chainsaw. Men såklart somnade jag bums haha...till en skräckfilm... Hade en väldigt rolig men lång fredag. På lördagen åkte jag och Malene hem till mig och gjorde inte så mycket... Dock åt vi middag i baren igen, fast denna gång va det den andra haha. På kvällen styrde vi även upp en fölsisfest för Malene vilket var väldigt roligt. Igår var vi i kyrkan, chillade och sedan var det även open gym. Oj va out of shape jag är, men det var kul att spela iallafall. 
 
Nu är det måndag igen. Om tre veckor är det prom. Tiden går så fort, det är nästan läskigt. Nu fattar jag vad alla menade när de sa att året flyger förbi. För det gör det verkligen... Nu måste jag bara se till att njuta av de nästan två månaderna jag har kvar :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?