update
Publicerat den

Hejsan svejsan, dags att uppdatera litt. Tre helger sedan, på fredagen, åkte vi till Turner och spelade match. Det var dock bara varisty girls and boys som spelade så jag var manager den kvällen. Den matchen blev två av våra tjejer skadade, vilket innebar att vi var en man kort i matchen dagen efter. Så på lördagen när vi hade hemmamatch i Roy, dressade jag out för varsity. En av de skadade tjejerna kunde spela lite men den ena kunde inte spela alls. Fyytusan vad nervös jag var ska jag säga!! Malene var i Seattle den helgen så det var bara jag som spelade den kvällen. Spelade bara i slutet, eftersom vi vann med så mycket. Det var nästan synd om det andra laget för de var inte alls så bra haha och de kunde inte göra en basket. Jag spelade iallafall mer än vad jag trodde att jag skulle, och jag hade väldigt kul även fast jag trodde att jag typ skulle dö innan haha. Den kvällen sov jag hos Sammy vilket var mysigt. 
 
Förra helgen åkte vi först till Big Sandy på fredagen. Tjejen i vårt lag som inte kunde spela helgen innan var fortfarande skadad denna helg och eftersom hon spelade i JV också (vi hade bara 5 spelare inkl. henne i JV då), så blidde det inget JV game den helgen heller. Dock dressade jag och Malene out för båda varsity matcherna den helgen. På fredagen spelade varken jag elller Malene något men på lördagen då vi hade hemmamatch spelade vi båda. På lördag kväll hängde jag med Tucker, Jorden och Amy vilket var kult. Jag och Tucker åkte hem till Jorden där de två var, och kollade på film. 
 
Förra veckan var inte alls bra haha. Var mentalt nere typ hela veckan, och så blev jag sjuk. We brought up our 8th graders too, så nu är vi åtta pers i JV vilket betyder att vi kan spela hela matcher :) I fredags hade vi hemmamatch, första JV matchen på tre veckor, dock var den bara halv eftersom vi fortfarande bara var fem spelare då. Det gick mindre bra den matchen haha.. I lördags åkte vi till Chinook och spelade där. Det var vår första fulla JV match vilket var kul. Den matchen gick inte heller så bra, dock spelade vi mycket bättre i andra halvlek. Girls varisty spelade jättebra och vi vann!! Sjukt kul eftersom att Chinook är ett av de bästa lagen i vårt district. Igår vaknade jag vid halv tolv och vid tolv åkte Marietta och jag till kyrkan och där efter till Lewistown för att kolla på årets Winter Fair. Det var super kallt hela dagen, och förstår inte ritkigt det roliga med att "sortera" kor men det var kul att se ändå haha. 
 
Idag hade JV girls a day off from practice, thank god. Min näsa e täppt, kan inte känna lukter och knappt smak, och huvudet känns tunkt som jag vet inte vad haha. Så efter skolan stannade jag och Malene i skolan en stund och gjorde läxor sedan gick vi hem till henne. Vi pratade mest, och skrattade. Min dag var väldigt bra, vi bara skrattade hela dagen, trots förkylning och måndag. Med Malene är allting kul haha :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?