sunday
Publicerat den

Igår var jag som sagt på ett bröllop. Jag har aldrig varit på ett bröllop förut så det var lite kul, dock missade vi själva vigseln. Men vi åt middag och dansade lite haha, fick massa gott skratt med Malene :') Ungefär alla mina lärare var där också, vilket kändes väldigt konstigt. I och med att det är så litet här så umgås man med lärare efter skolan också och det är liksom inget konstigt. Medan hemma är det mer konstigt och stelt att träffa sin lärare utanför skolan. Min historialärare är bästavän med min hostmom, vår volleyboll coach är också min kemilärare. Och i min historiaklass är läraren mamma till en av eleverna. Väldigt konstigt, skulle aldrig hända i Sverige haha. Personligen tycker jag att det är lite jobbigt att umågs med lärare efter skolan, för det känns som man blir lite "dömd" typ beroende på hur bra man är på lektionerna osv. Jag vet inte, men det känns konstigt iallafall. Jag åt frukost för ett tag sedan och nu ska jag göra klart min chemistry läxa. Sedan ska jag träna lite volleyboll någon gång också tror jag...
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?