my first game
Publicerat den

Idag vaknade jag klockan sju, på en lördag... Men jag somnade iof tidigt igår, så känner mig ganska utvilad ändå. Igår hade jag mitt första game i volleyboll, och det var väldigt roligt!! Jag var extremt nervös i början hehe (det var ju också fredag den 13:e) men sedan släppte det. Vi förlorade tyvärr matchen, spelade väldigt dåligt i första perioden med sedan tog vi igen det och det blev jämt i slutet. Men jag hade kul som sagt och gjorde mitt bästa. Känns ganska läskigt när jag tänker på det, att jag har tränat tio träningar, den tionde var igårmorse, och jag spelar redan matcher. Har lärt mig välidgt mycket på så kort tid! 

Idag ska vi samlas vid skolan klockan halv ett, för att åka till någon stad och spela match, är väldigt taggad! Efter det ska jag och Malene åka till Billings och sova där hos hennes värdsyster. Och imorgon ska vi shoppa, ser fram emot det :) 

Den här veckan har gått snabbt tycker jag, och jag ska se till att försöka samla krafter till nästa vecka, då jag ofta får för lite sömn. Efter matchen igår fick jag en bättre inställning till volleybollen. Har innan känt att jag är väldigt dålig, att allt jag gör är dåligt eftersom alla andra i laget har spelat länge och är välidgt duktiga. Men igår kände jag att jag faktiskt kan :) Nu ska jag försöka få lite läxor gjort innan jag måste börja göra iordning mig!

Goo outlaws!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?