my birthday
Publicerat den

Hejhej. Idag är det min födelsedag, wiho. Eller ja, den är över i Sverige sen några timmar tillbaka, och snart är den över här med haha. Vaknade tidigt pga jet lag, men det gjorde inte så mycket eftersom att vi åkte ganska tätt inpå ner till the arena där det var fun day. Det var massa olika aktiviteter och tävlingar, vilket var roligt. Jag var inte med i någon men kollade på. Testade även att rida. Det var väldigt annorlunda men roligt! 

Efter ett tag, när det blev vääldigt varmt, gick jag och Malene hem till henne och var där i kanske en timme. När vi gick tillbaka var vi redo för slip in slide men den kunde inte bli av eftersom det blåste så mycket. I slutet av fun day, ställde sig alla barn som hade varit med på något sätt i en grupp framför publiken. Då bad de mig och en annan tjej att komma fram och ställa oss längst fram eftersom vi fyller år. Så sjöng de för oss, haha. Sedan gick vi runt och bjöd på cupcakes. Sedan gick vi ett gäng till en av barerna för att äta pizza, ganska annorlunda men trevligt. Gav mina presenter till min hostfamily nyss, det var bland annat en bok om Sverige. Och de såg en bild på knäckebröd och tyckte det såg såååå äckligt ut. Hahaha, jag saknar knäckebröd :/

Min födelsedag har varit speciell från hur de "brukar" vara, men det gjorde inte mig något. Har haft en bra och rolig dag ändå. Det är ganska roligt att se hur mycket som har förändrats på ett år. Min födelsedag för ett år sedan var helt annorlunda än denna, jag var en annan person, var inte lika bra kompis med vissa som är mina närmsta idag, och jag hade verkligen ingen aning att min nästa födelsedag, om ett år, skulle se ut såhär. Nu är jag en person med mer olika bra erfarenheter, jag har växt myycket mer i mig själv och lärt mig massor (!).
 
Vill passa på att säga tack till alla som grattat mig så fint idag!! Saknar alla hemma i Sverige, men än så länge har jag inte fått någon stor hämlängtan. Jag har det bra här också hihi. Godnatt!

 1. Malene på en häst haha. 2. En mycket vacker bild på oss två. 3. Jag och Malene i baren. 4. Malene. 5. Logan var dj, haha dom hade en väldigt cool grej på väggen som man valde musiken på. 6. Alla när vi åt våra pizzor :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?