lördag
Publicerat den

I torsdags åkte vi i volleyboll-laget till en annan stad, ungefär en timme bort med skolbuss. Totalt spelades det fyra matcher, varav de två första spelades av junior high och de andra två mitt lag. Eftersom jag bara hade haft tre practise och man måste ha tio innan man får spela match, så spelade inte jag. Men det var roligt att kolla. Vår middag blev donken vid klockan halv tio på kvällen, och kom hem efter elva. Så det var en lång dag. 

 
Igår (fredag) slutade vi tio över två istället för tio över tre. Och vi gör det varje fredag. Efter skolan åkte vi hem och jag fick se alla djuren. De har väldigt många olika djur, som fasaner, kycklingar, kaniner, katter, två hundar, änder, hästar, getter osv. På kvällen hade vi en en födelsedagsmiddag för mig. Först åt vi god mat och efter det åkte vi till skolan för att ha practise. Så jag, min värdmamma och mina värdsyskon hade liksom en egen liten practise, så jag nu har haft fyra practise. Det var verkligen värt det för jag kände att jag lärde mig ganska mycket! Efter det åkte vi hem och åt tårta och jag fick även fina presenter :)) Efter det var jag så trött att jag somnade i soffan. 

En kaninbebis och en kattunge, som Shad min värdbror håller i 

Idag varknade jag upp och trodde att jag hade sovit ut ordentligt och att klockan var sent, men den var bara åtta... Efter ett tag pratade jag med mamma, pappa och alla där hemma på skype! Roligt att få se dem och höra deras röster och sånt :) Nu har jag och Marietta (värdmamma) precis kastat soppor osv. Klockan tre ska vi åka på ett bröllop, fick veta det imorse haha. Så nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig, har lite smått panik över det... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?