homecoming
Publicerat den

Hejsan, och förlåt för en ursel uppdatering! Jag har tänkt typ varje dag i veckan att jag ska uppdatera, men det har aldrig blivit av hehe. 

Iallafall, i veckan var det ju spirit week och igår var det själva homecoming. I fredags slutade vi vid lunch och då gjorde alla posters för paraden som var igår. Vid någon gång efter två hade vi practice som inte var så hård eftersom det var pregame vilket var skönt. När vår practice var slut gick jag och Malene hem till henne och fixade oss snabbt, för att sedan gå tillbaka till skolan och se när de små barnen körde flag football. Sedan serverades det också chili i matsalen till middag. Vid kvart över sex ungefär, var det en talent show. Vi i jv (vi har ju två olika lag i vårt volleybolllag, så varsity och jv hade var sin uppvisning) var chearleeders från Rebels (laget de mötte i football igår), vi alla hade en karaktär som verkligen inte kunde chearleeding för att visa att vi är bättre än Rebels hahah. Det var roligt att se allas uppvsiningar. Dagen avslutades med en bonfire vilket var supermysigt! 

Denae, Malene och jag. Hahaha ljuset från bonfire gjorde att alla färgerna blev konstiga, lila hår fick jag också
 
Igår var en väldigt bra dag, jag hade det roligt hela dagen! Det började med att jag gick upp alldeles för tidigt (classic), men jag började iaf fixa mig osv. Igår sa det vem som var king, queen, prince och princess varav king&queen är senoirs och prince&princess är juniors. Vi röstade fram dem i fredags, först en gång med alla seniors och juniors och sedan en gång med de två av varje som "gått vidare". Vid lunch i fredags fick jag höra att jag gått vidare hahah, så det alltså stog mellan mig och min klasskompis Kat att bli princess. Blev ganska chockad då jag trodde att utbytesstudenterna inte kunde bli. Detta betydde att jag behövde vara uppklädd (dvs prom dress) på paraden och även under halvlek på football matchen då de skulle säga vem som vunnit. Så i lite panik på fredagen fick jag låna en klänning av familjens kompis. Så lördag morgon fixade jag mig för att vid tio åka till skolan. Alla hade satt på olika posters på deras pickup. Vi hade en class float, en teamfloat med alla i outlaws och olika royalty floats. Jag, Kat, Nate och Samuel (båda killarna är också utbytesstudenter) åkte på vår royalty float eftersom vi var de nominerade. Praden åkte upp och ner på main street, och det var väldigt roligt! Den slutade vid elva ungefär, och nästa "aktivitet" var klockan ett då killarna hade football.

Killarnas football match var vädligt spännande och rolig att kolla på. Outlaws vann ganska överlägset haha :) Vid halvlek gick vi alla nominerade ut på gräsplanen. Jag och Nate (från Norge btw) blev prince och princess!! Jätteroligt, haha trodde verkligen inte att jag skulle bli det. Dock känner jag mig lite taskig mot de andra junior tjejerna som verkligen velat bli, och så kommer en utbytesstudent och blir princess... Men det är iof alla andra som röstat och jag har inte haft någon påverkan på det, men ändå... Jaja, det var jätteroligt att bli princess iaf haha trots att det inte var så stor grej som det verkade vara :) Eftersom det var i killarnas halvlek behövde de vara ganska snabba med att gå tillbaka till deras lag. Alla killarna som vann (Det var från Roy också eftersom vi tillsammans är Outlaws) spelade i matchen. Sedan behövde jag och Malene vara line judge för junoit high, deras volleyboll game haha. 

På eftermiddagen spelade varsity match mot några som jag glömt bort namnet på. Precis som på footballs matchen så ägde de ut de andra laget :) Efter det hade vi en team dinner, det bjöds på god lasange, cupcakes och typ kanelbullar fast de var avlånga "pinnar" haha. När vi hade ätit var det mer än en timme tills dansen började men vi hängde var i skolan och gjorde inte så mycket. Vid åtta började dansen iaf, och jag hade det superroligt! Det var ju inte direkt den musik vi brukar lyssna på på fester i Sverige haha, detta var lite mer åt country hållet (inte helt country dock). Men det spelade ingen roll för jag hade superkul och dansade till klockan tolv typ haha. Då skjutsade Lorianne hem mig :) 


De hade skrivit outlaws på taket :) 

Malene och Kasper
Hope och Sammy

Det var min helg än så länge. Veckan har varit rolig, framför allt fredag och lördag! Dock har jag åkt på en förkylning. Vaknade vid tjugo i nio (som jag tror är det senaste jag vaknat här haha..) och är täppt i näsan. Har inte mycket till planer idag. Ska göra lite läxor och vid fyra ska vi hunter saftey åka och skjuta osv i två timmar. Ska bli kult! Ska även skypea lite idag tror jag :) Och sorry för så långt inlägg haha. 



saga

Ahahhahaa sweetie det är klart du blir princess, du är finast och bäst i hela världen<3333 miss u



URL:


Danna

Iiiiww jag vill se bilder på dig från prom!! Klart att du vann haha, du är ju lugnt bäst och snyggast av alla



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?