fjärde gången gillt
Publicerat den

Hejsan!! Har tänkt flera gånger i veckan att jag ska uppadatera här, men det har aldrig blivit av hehe. Har haft test, träningar, hunter saftey course och grejer så har haft fullt upp. Men det är skönt med helg, försöker verkligen passa på att ta det lugnt och sova ut på helgerna. Såklart vakna jag klockan 7.15 idag... Haha så classic.

Gårdagen var jättebra. Var först i skolan såklart, slutade vi två och sedan hade vi practice vid tre. Vi hade pre-game eftersom det var match idag, så träningen var inte så jobbigt vilket var skönt. Eftersom att football killarna hade någon middag på skolan så gick vi ner och åt pizza nere på en av pubbarna vilket var mysigt. Efter det åkte jag och Malene hem till mig och så sov hon här. Först tog vi det lugnt ett tag, sedan visade vi Malene alla djuren dom har här. Min hostbrother hade även några kompisar här. Vi gjorde även lite chores, dvs hjälpte till att mata djuren osv. Malene höll även i en stor kyckling och ödlan haha. Såg även nya små kattungar, de är yngre än de som jag sett innan, och de va alldeles lurviga och så söta. När vi hade visat alla djur, åkte jag, Malene och Brie (min äldsta hostsister) på en liten tur med rangern (fyrhjuling med tak typ). Haha väldigt kul. Dock körde vi över ett staket som låg på marken så vi blev fast ett tag i mörket, men sedan lyckades vi komma loss! När vi kom hem igen så hade min hostmom två kompisar över, bla min historialärare. Vi alla gjorde naglarna tillsammans eftersom en av hennes kompisar hade massa nagellack och gelé osv. Kvällen slutade med att jag somnade på sängen, så typiskt att jag alltid somnar först när jag sover över haha. Sov med mjukisbyxor, strumpor, linne, långärmad tröja och en hoodie (jag somnade innan jag hade klätt på mig pyjamas haha..) och det förvånar mig att jag inte dog av värmeslag eller likanade.

Imorse vaknade jag som sagt jättetidigt, men försökte somna om. Vid halv nio var både jag och Malene vakna så vi satte oss vid datorerna haha. Precis när jag öppna min dator fick jag ett incoming call på skype från Daniela och Sophie! Superkult att få prata med mina bästa vänner, höra deras röster och uppdatera varandra! Har inte pratat med någon av dem sedan jag kom hit.. sjukt. Idag har jag varit här i tre veckor btw!! Iallafall, vid klockan ett åkte vi till skolan där killarna hade hemma match. Det var jättekul att se!! Vid fem spelade vi vår match och vi vann!! Weeeho, första gången av fyra matcher vi vann! :)) Vi spelade myycket bättre idag än vad vi gjort förut vilket var kul. Personligen spelade jag mycket bättre idag också haha. Känner att jag börjar få in det lite nu vilket är kul. 

Kom hem för ett tag sedan, efter varsity spelade sin match åkte jag och min familj ner till en av barerna med några andra och åt lite. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske rida lite :) Nästa vecka är det homecoming vilket jag ser mycket fram emot!! På måndag ska klasserna klä sig efter en färg, vår klass har blått. Kommer inte ihåg alla våra teman dock, någon dag är twin-day och den sista dagen ska man klä sig i rött och orange för Outlaws. På lördag är det dans osv. Får skriva mer om det i veckan :) Nu ska en trött Clara sova, och förhoppningsvis sova längre än imorse. Sedan matchen har jag haft ont i halsen, gjorde en kopp té nyss men jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk.. blä.
Eftersom jag uppdaterar min mobil atm så ni får en bild på mig och saknade mor och syster från i julas :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?