en månad
Publicerat den

Min söndag har varit lugn vilket var behövligt och skönt. När jag vaknade bloggade jag först lite haha, sedan försökte jag plugga och städa mitt rum. Vid ett skypeade jag med mamma, pappa, lovisa och martina. Väldigt mysigt och såklart var mamma och pappa bruuuna efter en vecka i Turreland. Båda två har pigment så de blir hur bruna som helst på kort tid. Tror den genen hoppade över mig lite.. 

Iaf, vid fyra så åkte vi med hunter saftey course och sköt. Var först väldigt trött och otaggad, men det var roligare än jag trodde! Vi sköt med bland annat pistol, revolver, olika gevär osv. Dock var det ruuskigt kallt. När vi kom hem hade även ett av deras marsvin fått tre små nyfödda bebisar. Inte så jättesöta dock, eftersom de bokstavligen var preciis nyfödda haha. 

Imorgon har vi vårt hunter test tror jag. Jag känner lite panik över det men det ska nog gå bra! Trots att jag inte har gjort alls mycket idag så är jag väldans trött.. Godnatt!

Ingen aning varför bilden är sne, och det går inte att ändra...
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?