q/a
Publicerat den

Hej! Bra blogg undrar bara vilken organisation då åker med och om du kan rekommendera den? Vad är bra vad är dåligt? Ska själv bli utbytesstudent men vet inte vilken organisation jag ska åka med. Ha det bäst!:)

(seeent svar jag vet) Jag åker med STS och jag rekommenderar den organisationen! Om du menar vad som är bra/ dåligt med organisationen, så har jag tyvärr inget bra svar... Har inget att jämföra med, eller jo min bror åkte med EF. Men vet faktiskt inte vad han tyckte om det. Dock tyckte mina föräldrar att STS verkade vara en bättre oragnisation, och jag tycker den är jättebra. När jag och pappa var på intervju, så vet jag att pappa reagerade på att STS har områdesrepresentanter, dvs en person som jobbar på STS som bor nära dig. Den personen kan du alltid kontakta och det är den personen du ska gå först till om det är något. Hehe, om jag ska vara ärlig så är jag inte så insatt i det är med organisationen, det var mest mamma och pappa som gjorde det valet eftersom de har erfarenheter från EF, men vet inte exakt vad som fick dem att välja STS. Vad roligt att du också ska åka!! Tack :)

Hej Clara! Pratar du och Marlene engelska eller norska och svenska med varandra? :)

Jag och Malene pratar engelska med varandra :) Men vissa ord som vi inte förstår tillexempel, då säger vi de på svenska/norksa. Våra språk är väldigt lika faktiskt vilket förvånade mig mycket! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?