tournament
Publicerat den

Hej! I onsdags hade vi kanske vår sista practice i volleybollen eftersom det är tournament (här i Winifred detta år!) denna weekend som började igår. Efter practice på onsdag var det carnival och peprally i stadens community hall, dock var carnivalen under vår practice. Det var mest för alla små barn, som gjorde lekar osv. Men alla volleyboll och football players var där och åt lite chili och annat. Under peprallyn så var det tydligen vi volleyboll och football som skulle göra saker, vilket vi inte visste innan haha. Så det började med att vi bara skulle gå upp på "scen" och vår coach skulle säga några ord. Men sedan skulle vi tydligen göra en lek. Laget delade upp sig i två, så stog man två mittemot varandra runt ett runt bord. Man hade ögonbindel och sedan tog "lekledaren" Marietta (my hostmom), fram kroppsdelar och den som åt upp det först vann. Jag körde mot Malene och fick kroppsdelen fingrar, det var korvar ur en konservburk. Och det måste vara det äckligaste jag ätit haha, de var kalla och slajmiga och usch. Mitt lag vann så fick litt gudis :) Efter det gjorde killarna samma sak men en annan lek. 

Igår hade vi fredags schema eftersom tournament började. Det är jättekul att det är i vår skola iår! Skoldagen var dock chill, vi gjorde inte alls mycket. På second period (US history) åkte vi ner till community hall och städade upp från gårdagen. Första matchen var runt 1.15 och vi slutade 2.10. Och i vår sista period var det bara Malene och jag eftersom de andra två var borta, så efter halva period kunde vi kolla på matchen. Vår första match var 4.30. Under denna hade jag varsity jersey, Malene har massa bilder som jag kan visa sen :) Den matchen vann vi iallafall, så då hade vi vår nästa match 8.00 som Malene hade varisty jersey på (vi är uppklädda till varanann). Den förlorade vi dock, vilket betyder att vi har match idag runt noon. Runt 9.30 ska jag åka in till skolan med Marietta. Juste, vi hade tänkt att gå trick or treat igår men matchen blev så lång (den slutade 10.10 ungefär) och vi har curfew 10 så blidde det inte så. Och när jag kom hem hade min familj pyntat huset utterligare lite, måste visa bild på det för det är så mysigt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?