the weekend
Publicerat den

Hallå där, längesedan jag uppdaterade. Glömde (och hade inte riktigt tid) att säga att jag var i Billings i helgen med volleyball laget. Eftersom vi tog oss vidare från disctricts så spelade vi divisionals i helgen. Vi åkte onsdag efter skolan, vi hann med en pre-game practice i Roy också, sista volleyball practicen... Vi har framme på hotellet vid åtta kanske. Jag bodde med Malene, Sammy och Taya. Beesta rummet, hade väldans kul med dom tjejorna!! Divisionals var i Absarokee, en stad ungefär 40 min utanför Billings, och vi hade får första match på torsdagen klockan tio på morgonen. Vi spelade mot de som vann mot deras disctrict (eftersom vi kom sist), vi förlorade tyvärr den matchen men vi spelade väldigt bra och tog de till 5 (kanske inte makes any sence för er hehe). Det innebar att vi hade nästa match klockan tio igen fredag morgon. På torsdag kväll dekorerade vi egna tröjor som vi hade under uppvärmnigen vilket var roligt. Matchen på fredagen förlorade vi också men vi spelade den bra den med och vann nästan mot ett lag vi alltid förlorar mot. Det innebar att volleyball nu är slut för oss. Men vi åkte inte hem på fredagen utan stannade kvar till lördagen. Medan alla i laget ville kolla på de andra matcherna på fredag, efter att vi hade ätit lunch på en trevlig restaurang, stannade jag, Malene, Sammy och Kaylie kvar i bussen med Krista vår busschaufför. Oj va roligt vi hade det!! Dansade i bussen, åkte och köpte glass, skämtade med folk utanför bussen osv, haha. 

På lördagen åkte vi till shopping malet i Billings på morgonen, där spenderade vi två timmar ungefär. Jag köpte lite underkläder på Victorias Secret, en ny primer och en ny mascara. Sedan åkte vi till Cold stone (världens bästa glassställle) och sedan tillbaka till Absarokee för att kolla på champoin chip matchen. Efter ett snabbt besök på Walmart åkte vi sedan hem igen, och var hemma vid åtta på lördagkvällen ungefär. Jag, Malene, Sammy och Taya spenderade natten hos Taya. Vi hade en väldigt rolig och ganska annorulunda kväll haha! Gillar de tjejorna väldigt mycket :) Igår (söndag) kom Marietta och hämtade mig hos Taya vid 1.30 ungefär och sedan åkte vi och skjöt litt. De var bara practice men nästa helg (tror jag, kanske är det helgen efter) ska vi jaga elk. Jag var bättre än jag trodde, vilket var kul, blev nästan lite förvånad över mig själv haha...

Några bilder jag tog från Malenes blogg:

National hug an exchange student day

Middag torsdagkväll

Innan matchen i fredags i våra tröjor vi gjorde
 
Lunch i fredags
 
Hahahah, vacker bild på oss. Från vänster: Kaylie, jag, Malene, Sammy
 
Cold stone! Och Malenes glass 
 
Bilder från uppvärmningen helgen innan denna, i district tournamen. Så stolt över mig själv att jag lyckades ta bilden på Malene när hon gör en hit (vet inte riktigt vad det heter på svenska..)
 

I hotellrummet haha, fräscha


Me and Sammyy :)

I bussen






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?