perf sunday
Publicerat den

Igår kväll bestämde jag och Duyani oss för att ha filmkväll nere vid tvn utanför mitt rum (inte för att någon vet var det är, jaja). Så vi la ut några filtar och la oss på golvet, satte på filmen "Letters to God" och kollade. Och jag somnade, såklart. Imorse blev vi väckta klockan 7.30 (vi ställde om till vintertid under natten btw) eftersom vi skulle till church klockan 8. Meen väl där så var det ingen där eftersom det var klockan 10 istället haha. Vi hämtade upp Brie vid skolan som varit på FFA resa under veckan och sedan åkte vi hem och åt lite frulle. Vid 10 var Marietta, Duyani, Shad och jag tillbaka i kyrkan och det var första gången jag var där. Det var lite annorlunda eftersom de inte hade någon präst (han kommer hit ibland månaden från Lewistown) osv, men jag tyckte det var väldigt mysigt ändå! När det var slut (de höll på i ca 30 min) åkte vi till the store och köpte lite mat och sedan åkte vi till skolan för Marietta behövde göra något där. Jag, Duyani och Shad spelade lite basket. Jag sög. Shad är 8 och Duynai är 11, de har typ aldrig gått på basket men de är sjukt duktiga! Marietta har varit basket coach hur länge som helst. Iallafall, sedan åkte vi hem och då gosade vi först med valpisarna (<33) och sedan shoppade jag litt på internet, wiho. Innan middagen gjorde jag och Shad en pumpinpaj (som iof blev två). Och till middag hade vi barbecue ribbs med potatis som var som stekt potatis, väldigt gott. Efter det bakade jag och Shad några kakor, gott och mysigt. Nu har jag precis gjort klart min enda lilla läxa som jag såklart har sjuktit upp i sista sekund. 

Och en fun fact som avslut på detta inlägg: Jag bor just nu (Winifred) på världens mest rikaste plats där man kan hitta flest fosiler av dinosaurier. Det där tog mig ett år att formulera den där meningen och jag får fortfarande inte till den, men nu ska jag sova, godnatt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?