lyckad helg
Publicerat den

I veckan passade  jag på att göra saker på dagarna eftersom att basketen börjar imorgon. Natten tisdag till onsdag sov jag över hos Malene. Vi gjorde inte så mycket egentligen, skrattade en himla massa dock, gick på promenerade i ca -16 grader till Nate, åt chocolate chip cookies som vi köpte i affären, åt god middag, ja :) Hämtade även ett paket mamma och pappa skickade till mig. Massa gudis, choklad och lakrits! På onsdagen stannade jag, Malene och Sammy lite i skolan för att skjuta lite basket och sedan gick vi hem till Malene. Vi hade väldigt kul, gillar dom tjejorna myycket!! 

I fredags efter skolan var det BPA fun night, jag är inte med i BPA men jag skulle sova hos Sammy som är det så jag fick vara med. Vi gjorde pizza och spelade lite spel. Vid fyra gick jag och Sammy hem till henne, gjorde oss lite iordning och sedan träffade vi Malene och Kaylie. Efter lite väntan haha, åkte vi hem till en kille där det var fest haha. Eftersom vi kom dit så tidigt så kändes kvällen lång, men vi gick och la oss vid två. Jag hade en vääldigt rolig kväll må jag säga, den var lyckad! Igår morse vaknade vi tidigt för Sammy skulle jobba men också för att jag skulle åka med familjen till Great Falls för att julhandla. Vi var där hela dagen, kom hem ca 12.45 am och då var jag så himla trött så somnade bums. Sov ut lite idag, men vaknade ändå vid nio ungefär. Skypeade lite med familjen hemma i Sverige (alltid lika roligt!!) och tvättade. Sedan skypeade jag med Matilda vilket var jätteroligt, så kul att höra allt som händer hemma. Saknar dig mycket, matti! Efter det tog jag tag i kragen och städade mitt rum vilket har varit mer eller mindre ett bombnedslag alldeles för länge. Nu tänkte jag göra lite läxor och shoppa litt på internet. 

 
Malene and I i tisdags // Sammy and I igår






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?