monday
Publicerat den

Eftersom volleyball är över var idag första gången jag inte hade practice, och åkte därför med skolbussen hem efter skolan. Kom hem vid halv fyra vilket var så underbart skönt. Gosade med valparna en massa. De har växt mycket under de få dagar jag var borta och nu kan de tillochmed gå! De har blivit busiga och hoppar runt och är så fruktansvärt söta att man inte får nog av dem. Sedan har jag tvättat lite kläder och inte gjort alls mycket.. Har haft huvudvärk hela dagen och tog en ipren med än så länge dunkar mitt huvud fortfarnade vilket suger. Sitter just nu i en fotölj i vardagsummet med Shad och kollar på tv. Allt ljus får mitt huvud att dunka ännu mer.. Ska göra lite läxor nu, och sova tiiidigt ikväll. Juste, igår snöade det och det höll i sig idag med. Är inte så mycket snö ute, men tillräckligt för att framkalla julkänslor och det får mig att inse hur mysig julen är ändå hehe. Och jag längtar efter att åka skidor också. Hoppas snön håller i sig den här gången! :)


Kolla bara så söta de är!! Den ljua till vänster är killen och den lite mindre till höger är tjejen.
Poosssss
Efter lite lek blev de trötta dock killen somande i min hand och tjejen på min arm



Dåliiiin

Nej jag dör vad söta!!! Haha vad gulligt att han somnade i handen :))))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?