Förra helgen
Publicerat den

Länge sedan jag uppdaterade här nu, sorryy folks. Men jag uppdaterade den faktiskt för några dagar sedan men inlägget kom såklart inte upp. I veckan har jag varit alldeles för lat (och upptagen) för att blogga, svara på mail och vara allmänt social med Sverige. Men jag har haft en riktigt bra helg men tänkte skriva om det i ett annat inlägg, och skriva om förra helgen i detta haha.

På fredagen direkt efter skolan åkte jag med Gary och Shad till Denton för att kolla på junior high’s basketball game. Först spelade tjejerna och sedan killarna. Det var kul att se eftersom syster spelar och Marietta är coach och de vann! När vi kom hem gick jag och la mig så tidigt som möjligt eftersom vi jagade tidigt på lördag morgonen. Vaknade runt 5.45 den morgonen tror jag. Jag, Gary och Brie åkte till en horse ranch och jagade. Tyvärr kunde inte jag jaga för att jag är för gammal är mig tag men Brie kunde. Vi hade en guide som var väldigt duktig. Vi kröp på marken, gömde oss och behövde vara väldigt tysta. Haha det var coolt och roligt. Brie sköt en cow (kvinnlig elk), och vi fick se när Gary skar upp den och tog ut alla inälvor osv. Nog det äckligaste jag sett.

När vi kom hem på kvällen åkte jag hem till Sammy där också hon och Taya var. Efter ett tag gick Taya men sedan kom det även några andra. Jag hade en väldigt rolig kväll! På morgonen vaknade vi tidigt eftersom Sammy skulle jobba. Så med alldeles för lite sömn i kroppen var jag trött hela söndagen. Gjorde inte så mycket heller, städade osv. Men sedan lagade jag även middag, fläskpannkaka blev det! Jag tror de tyckte det var gott, men de tyckte det var konstigt att vi äter det till middag då det var mer frukost-mat för dem. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?