torsdag
Publicerat den

Gårdagen började med franska NP, som gick helt okej tror jag. Sen sprang vi gåsruset, vet inte om jag är nöjd eller inte med tiden jag sprang på... Efter det åkte jag till Täby centrum där jag träffade Danna och Sosso :) Vi gick runt lite och åt donken. Kom hem någon gång vid fyra-fem och då la jag mig i min säng och kollade PLL. Hade ont i benen för jag glömde stretcha efter ruset, smart som jag är, och huvudet dunkade. 
Åt middag hemma med Oscar och Lovisa, kollade lite mer PLL med Lovisa haha och sen mötte jag upp Danna och vi drog hem till Alexandra. Där var Uno, Philip, Alex såklart, sen kom Kriss också :) Vi kollade på hockeymatchen och pratade och lite så, det var mysigt. Åkte sen hem med Oliver hem till mig. Nu ska jag snart ut i solen och plugga, åt pannkisar nyss och vi testade att göra en bananpannkaka haha och den var faktiskt ganska god. 
Hej Phille :pppPP






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?