tjugosju
Publicerat den

- Bästa tiden på året är våren, typ denna tid älskar jag. 

 

Jag är en sån människa som gillar att ha koll på det mesta, typ allt och att ha översikt över saker och ting.

 

Jag hatar att segla, eller ja, jag har gjort det cirkus två gånger i mitt liv. Men det faktum att segelbåten kan välta får jag typ panik av hehe.

 

Att ta på sig mjukisbyxor när man kommer hem från skolan - kan ju vara bästa känslan, gör alltid det direkt när jag kommit hem.

 

Ibland kan jag ha svårt för att vara trevlig mot någon som ser ner på en , har svårt att lägga ner tid och kraft på en person som inte gör det tillbaka.

 

Jag har alltid tyckt om att stå framför folk och prata, dock övergick det till min rädsla när jag gick i 7an till 9an. Men det finns ändå alltid en liten del av mig som tycker om det. 

 

Sen jag såg Tsatsiki när jag var liten har jag alltid velat åka till Grekland, vilket jag gjorde i somras.

 

Jag gråter väldigt lätt.

 

Är rätt feg av mig hehe, har till exempel aldrig gått in i Spökhuset på Grönalund och det kommer jag inte göra heller. Och när jag ser på skräckfilm resulterar det nästan alltid att jag har en kudde framför ögonen större delen av filmen.

 

Somnar när någon håller på med mitt hår, gjorde det bokstavligt talat när jag var hos frisören när jag var liten.

 

Tänker nästan alltid tillbaka på saker och ting.

 

Jag önskar verkligen att jag var vig, är ovig som en pinne.

 

Jag ångrar att jag slutade på dans.

 

Gillar inte när folk hatar någon/ogillar en person utan att personen har gjort någon eller att de inte ens känner personen.

 

När jag var liten hatade jag pannkakor och köttbullar.

 

Vissa tycker jag verkar bitchig/dryg/oskön första gången de träffar mig. Jag är inte alls en sån person, långt ifrån, och tycker det är jättetråkigt när folk uppfattar mig som sån. Jag er sneel :)

 

Jag älskar att vara djup.

 

Älskar att kramas, det är myysigt!

 

Jag är ganska iakttagen och uppmärksam av mig.

 

- Jag är väldigt tystlåten av mig, vilket är en "egenskap" jag ogillar mest med mig själv.

 

Jag kan inte klä på mig jeans osv innan jag äter frukost tidigt på morgonen, det går bara inte.

 

Det är någonting med mig och filmer, för jag kan inte vara vaken en hel film oavsett om det är bra eller inte. Kommer inte ihåg senast jag var det iaf.

 

Jag är väldigt nyfiken av mig.

 

Klarar inte av känslan av att fila naglarna, bara ryser i hela kroppen.

 

Börjat tycka att killar är så mycket lättare att vara med än tjejer.

 

Måste sluta förvänta mig saker och ha för stora förväntningar. 

 

- Har alltid en väldig beslutsångest.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?