slut på långhelg
Publicerat den

Det har varit väldigt skönt att vara ledig såhär länge tycker jag, skulle dock inte banga på att vara ledig några dagar till. Igår åkte jag till stan och mötte Oliver, för jag skulle köpa vita jeans. Haha gick runt i typ alla butiker kändes det som, men till slut hittade jag ett par. Då åkte vi hem till mig och åt pappas hemmagjorda hamburgare på altanen, classic min familj haha. Det var mysigt! Efter det drog Oliver och jag gjorde ingenting. Mina kväll blev inte som planerad, men sen kom Oliver hem till mig iallafall.

Idag vaknade vi och var väldigt slöa i princip hela förmiddagen. Men det är ju trots allt söndag.. Vid klockan två drog Olli och jag pluggade. Jag och Erik slapp stressa sönder sista minuten på vår inlämning vilket var skönt, så lämnade in den vid klockan fem. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kollade i kalendern nyss och gissa vad jag så glatt överraskades med? Vi har franska NP skriva imorgon, helvete åt det. Men om ett tag ska jag gå på prommis med Astrid. 

Ooch en classic matbild på det :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?