Måndag
Publicerat den

Hej på er, måndag idag. Den dag som anses som den värsta dagen i veckan, men för mig har den mer eller mindre kännts som en söndag. Gick till skolan vid kvart i elva för att ha muntligt nationellt prov i matte, varade i 30 minuter sen gick jag hem. 

Efter skolan var det meningen att jag skulle plugga, men det gick inte alls bra. Kollade på pretty little liars istället och städade mitt rum. Sedan ringde Sosso mig och vi åkte och köpte glass. Gott, mysigt och sjukt varmt i solen var det. När jag kom hem försökte jag plugga matte, gick helt ok men hittade roligare saker att göra rätt snabbt... Vid ungefär 4 - halv 6 var min studdybuddy här och vi gjorde matte. Har ju nationella i matte imorgon igen. Usch, 8.10-12.10 wuä säger jag bara. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?