måndag imorgon igen då
Publicerat den

Hejs på er! Åt nyss middag och ska snart plugga. Blev på ett lite hängigt/deppigt humör för ett tag sen, och har verkligen ingen överhuvudtaget lust att plugga. Vill bara lägga mig i sängen, kolla på Pretty little liars och sova. Haha började kolla på PLL igår med Lovisa. Jessica sa att det var bra och hört mycket om serien och vi hade verkligen ingenting att göra, så satte på ett avsnitt. Slutade med att jag somnade efter avsnitt 8.. Nu har både jag och Lovisa blivit lite smått beroende, men jag suger verkligen på att följa serier så vi får väl se hur länge det håller haha.


Får sommarlov om eexakt en månad så det är väl bara att kämpa med plugget in i det sista även fast man bara vill slänga böckerna i väggen. Sjuukt att det bara är en månad kvar!! Har snart gått hela ettan i gymnasiet liksom, kommer ihåg första dagen och upplever det inte som det gått så snabbt. Vet inte ens om jag längtar till att ta studenten som alla andra gör, bara att tänka på vad jag vill bli när jag blir stor ger mig ångest typ.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?