I am addicted I suppose...
Publicerat den

Jag är verkligen sämst på att följa serier. Försökte följa Gossip Girl för ett tag sedan, i höstas tror jag, och det gick väl bra. Fast jag glömde bort att kolla på det för att jag behövde plugga, så hann knappt se en säsong haha... Har alltid velat följa en serie dock, för alla mina kompisar gör det och det verkar söft. För några dagar sedan, jag troor det var förra helgen började jag kolla på Pretty little liars. Och nu är jag fast. Har till och med lyckats få Lovisa vilja se på det hela tiden och idag ville Oliver också se några avsnitt haha :)
 
Klantade till mig nyss dock. Skulle söka upp Jason för jag ville veta vad han heter i verkligheten (typ rätt snygg ja). Klickade in på en sida där det står allt om hans roll i filmen, så fick veta på saker jag inte fått reda på i filmen än. Ååh ångrar att jag gick in på den hemsidan, skulle varit roligare om jag inte visste - bra där Clara.

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?