Första doppet för iår
Publicerat den

Ooch där skickade jag precis in min inlämning till idag. Dagen i ära har jag pluggat, typ bara pluggat. Har mycket den här kommande veckan trots att det är sista skolveckan och vi bara går till och med torsdag. Jag kan verkligen inte fatta att jag får sommarlov om 10 dagar. Allt har gått så snabbt och jag har inte riktigt fått några skolavslutningskänslor än... Det känns som att det alltid brukar kännas som sommar flera veckor innan man får sommarlov, men jag har typ inte kännt så iår... Eller är det bara jag haha? 

Jag badade för första gången för iår i poolen igår. Första gången någon badade i den iår var i fredags, vilket är väldigt sent, brukar alltid vara någon som badar bara någon vecka efter Valborg, dock har den ju varit sönder haha...
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?