Feels like sundayy
Publicerat den

Känns som söndag idag bara för att man har varit ledig i en "helg" redan. Classic, blir alltid så mindfucked av att vara ledig osv, men jag klagar inte för gud va skönt det är med långhelg! Idag har i princip inte gjort någonting, åkte till stallet med Lovisa vid tjugo över tre för jag skulle rida. Innan det pluggade jag lite och solade. 
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket, åt mysig middag ute i solen med familjen. Ska inte göra nåt ikväll heller, har lite ont i huvudet och är trött osv så det blir väl typ bara att ta det lugnt ikväll. Och kolla PLL, mah är typ fast nu. Är på säsong två, episod fem nu. Om ett tag kommer Oliver hit och imorgon ska vi in till stan för jag vill köpa vita jeans. Näämen nu ska jag återgå till PLL mannar :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?