34 dagar kvar...
Publicerat den

... till sommarloov!! Sedan är jag näästan fri från skolan i ett år, miih åh va skönt. I USA får man välja vilka ämnen man vill läsa och det gäller bara att jag får godkänt i betyg där för betygen spelar inte så stor roll :)

Idag hade jag sovmorgon, det var lovely. Fick tillbaka mitt kursprov i företagsekonomi som gick mycket bättre än vad jag trodde det gick, så det va skönt. Sen sprang vi 5,4 km på idrotten också. Herre vad dåligt det gick, haha usch. Har märkt att jag typ inte klarar av att höra mig själv andas (eller rättare sagt typ flåsa :P) när jag springer, mycket skönare att ha musik i öronen! En vanlig torsdag var det idag helt enkelt. Bara jag som är helt mindfucked  i och med att det man var ledig igår så det känns som det är måndag idag? Skönt att det är torsdag iallafall och fredag imorgon :) Godnatt på er







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?