1 maj
Publicerat den

Var ute och sprang runt kvart över fem, trotsade min lilla förkylning jag har #yolo. Tanken var att jag skulle springa 5 km eftersom vi har gåsruset nästa vecka. Gåsruset är som en klasskamp i vår skola kan man säga, man samlar poäng till klassen beroende på vilken tid man fick, tex får tjejerna 4 prickar om dom springer under 30 min. Och det är alltså 5 km. Jag trodde jag sprang 5 km tills mamma kom hem så sa hon att jag sprang 6 km. Först var jag besviken på den tid jag sprang på, men när det var 6 km kändes det plötsligt lite osannolikt med den tiden haha...
 
Iallafall, nu ska jag plugga lite. På senaste tiden har jag varit sjukt oskolmotiverad och inte alls orkat plugga som jag brukar göra. Men nuu är det bara 35 dagar kvar, inklusive helger + kristihimmelfärd osv, ååh sommarloov!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?