Tuesday
Publicerat den

Shaloom! Dagen har varit rätt soft, vi hade historiedag hela dagen vilket betydde att vi inte hade några vanliga lektioner. Började med en föreläsning 9.30 i en timme, sen efter det hade vi en lång rast till 13.30 då jag och några i min klass skulle vara på armémuset. Så då drog jag och Matilda in till stan och åt på Vapianoo :) Sjukt gott det var. Kom hem vid kvart över 3 tror jag och då hann jag plugga lite historia tills mamma tvingade med mig på träning halv 6 till halv 7. Men det var skönt att träna! Har dock typ ångest för att jag är så ovig, jag måste nog vara den ovigaste kvinnan i denna värld typ... Aja, sen kom jag hem och duschade och åt. Vid halv 8 tiep började jag plugga historia igen och nu är jag precis klar för dagen haha. Ska göra mig en kopp té nu och läsa min engelskabok. Imorgon har jag sovmorgon vilket är skönt 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?