Sundayy
Publicerat den

Hejsvejs, idag är det värsta dagen i veckan. Usch jag hatar söndagar de är bara fyllda med massa plugg och ångest för att det är måndag imorgon haha, och för att helgen har tagit slut... Men iallafall min helg har varit braa, i fredags var jag dock hemma och var barnvakt åt min lillasyster. Vi gjorde typ ingenting på hela kvällen, eller jo jag lagade middag sedan kollade vi lite på tv och så. Jag somnade på soffan jättetidigt, så jag väcktes av att min lillasyster sa att hon skulle gå och lägga sig. Haha klockan var nog inte ens halv 11... Sedan la jag mig i soffan igen, tänkte att jag bara skulle ligga där i typ 5 minuter och sen lägga mig i min säng. Men det slutade med att mamma och pappa kom hem vid halv 1 och väckte mig haha. Låg på ett jätteknas sätt så hade alldeles ont i hela kroppen. 

Igår vaknade jag jättetidigt av att Oliver ringde mig 7.50. Haha men hade ändå tänkt gå upp vid halv 9 ändå för tanken var att jag skulle träna, men sedan gjorde jag inte det iallafall. Pluggade och chillade lite på dagen osv, sedan åkte jag hem till Danna vid halv 7 och åt middag där. Jag, Danna och Astrid åkte in till stan för att möta Hanna, och därifrån åkte vi till Nacka, hem till Jessica som hade en överasskning för Frida. Hade verkligen en sjukt rolig kväll! Vi sov där och pallrade oss upp vid halv 9 imorse och kom hem vid lite efter 11 tror jag. Nuu har jag pluggat lite, men det går sådär eftersom jag är så trött haha, men ska plugga lite till och sen äta middag. Gud vilket långt inlägg det här blev nu men jaja, grattis till dig som orkade läsa allt iallafall!

Min jättegoda lunch som jag gjorde igår

Jag, Danna och Frida :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?