Onsdag
Publicerat den

Har trott att det är torsdag idag typ hela dagen, och att det är fredag imorgon haha... Imorgon kommer bli en braa dag och likaså fredag. Imorgon har jag inte den första lektionen som är svenska för jag har redan haft mitt seminarium så då börjar jag 9.40, sen har jag bara 2 lektioner och sen ska vi åka och  simma med klassen på idrotten. Haha inte så najs att simma dock. Har inte problem med själva simmandet, har ganska lätt för att simma, bara det att jag är ju lika blek som snön osv. Men aja... Slutar vid 2 vilket är najs. Och så kommer Ollie och Martina hem också :)) På fredag slutar jag 12.05 + att jag inte har någon ridning, sjukt soft hehe för det var längesen man var så frii en fredag! 

Sitter atm och försöker plugga engelska. Jag är sjukt dålig på att plugga om det inte är under press, bara skjuter fram allt så jag måste stressa i sista sekund. Juuste, kom på att om en vecka åker jag till Turiket :) Åh hur najs, bara chilla och slippa all vidrig snöö

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?