mysig helg
Publicerat den

Hej på eer, har inte skrivit på några dagar hehe. Jag har haft en jättemysig helg, har inte gjort så mycket egentligen men det har varit skönt :) I fredags var jag hemma och hade myskväll med familjen, eftersom Martina är hemma. På lördagen släpade jag upp mig själv vid klockan 8 för att vi, hela familjen haha, skulle träna. Vid halv 2 ungefär hade vi en gäst hos oss, så vi hade massa kakor och goda saker. Åkte hem till mormor och morfar efter det för att träffa världens sötaste Hugo. På kvällen var vi, hela min släkt på pappas sida, på restaurang för att fira min farfar som fyllde år. Det var jättekul att få träffa alla kusiner och vara samlade igen. Efter det drog vi kussar hem till oss och spelade Wii haha. Idag har jag bara läst hela dagen typ. Har book discussion imorgon och bokseminarium på tisdag... Sitter atm med en jättebra ansiktsmask som jag ska skölja ut nuu och sen lägga mig i sängen och läsa litt. Puss och gondatt alla fina

Bästa kussarna, vi är alla lika gamla vilket är ruuligt :) Dock är jag äldst hoho

Såå goda mini-biskvier!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?