My weekend
Publicerat den

Helgen harpå något sätt gått långsamt tycker jag. Mina hegler brukar alltid swisha förbi och så sitter man där på söndagskvällen och det är nästan måndag igen. Men jag tror att eftersom jag hade en chill dag i fredags så känns det som jag var ledig då med haha.

Fredag: Haha juste det var då jag och Oliver försov oss och vakna 25 minuter innan vi skulle gå till min skola... Så stressade ju den morgonen rätt rejält. Usch hatar det. Men kom till skolan i tid iallafall och slutade 12. Fick tillbaka mitt franskaprov också, hör- och läsförståelse, och det gick faktiskt jättebra. Gick hem direkt efter jag slutade och drog in till stan vid halv 2 kanske för att träffa Oliver och Hugo. Vi gjorde inget speciellt, fikade litt på Espresso House och sedan gick Hugo så då gick jag och Oliver runt lite. Sedan åkte vi hem till mig och chillade i typ 1 timme sen åkte Oliver hem. Strax efter 7 åkte jag hem till Danna för att äta mysig middag med Jessica, Hanna och Frida. Det var supermysigt :) Kvällen slutade hos Markus med litt roliga människor.


Lördag: Vaknade och gjorde mysig frukost till mig och Oliver. Sedan vid 1 åkte jag, mamma och Lovisa in till stan och mötte Martina. Vi satte oss och åt lunch på Vapiano direkt och sen gick vi runt i massa butiker till kanske klockan 5. Jag köpte en ny vårjacka som jag är jättenöjd över :)) På kvällen gick jag hem till Saga där också Danna, Kriss, Melissa, Alexandra, Markus och Uno var. Mötte upp Oliver vid 1 tror jag och då gick vi hem och sov.


Söndag: Iiiidag har jag inte gjort nåt speciellt. Har varit med Oliver typ hela dagen och vi har väl typ bara degat haha. Men det har varit mysigt. Har försökt plugga idag men det har väl gått sådär... Dock drog Oliver vid halv 6 och då lyckades jag plugga lite bättre haha :P
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?