"Äkta kärlek rostar aldrig"
Publicerat den

Gjorde mig en kopp té, satte mig i mitt rum och började skriva på min svenska text igen för kanske en timme sedan. Jag hatar att skriva bara för att skriva, haha med det menar jag att man bara skriver massa ord som bildar meningar bara för att ha skrivit något typ, och så har jag känt nästan hela dagen om den här texten... Jag får typ ångest då för allt jag skriver är bara sjukt oklart och dåligt. Men när jag väl sätter mig ner och verkligen tänker igenom vad jag ska skriva, vad jag tycker och tänker, vad jag vill få ut med texten brukar det bli ganska bra. Då brukar jag komma in i ett bra "flow" (hahah), vilket är skönt för då känns inte allt så krystat. Det jag skriver om är ganska svårt, men kul har jag märkt haha, eller det är intressant tycker jag. Jag skriver om "ser kärleken annorlunda ut när man är gammal jämfört när man är ung?". Och jag tror faktiskt inte att kärleken ändras beroende på vilken ålder man är. Tror alla känner likadant när man är nykär, oavsett ålder.

Haha jaa.., luddigt och konstigt inlägg. Men har kommit in i ett "flow" (hatar det ordet men kommer inte på något bra ord haha) så nu är ganska djup atm och tankarna bara öser runt i huvudet. Lol. Nej men det är kul faktiskt, gillar att skriva om kärlek och sånt hehe. 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?