7 saker om mig
Publicerat den


Jag har väligt ofta beslutsångest, vilket jag hatar. När jag ska beställa mat på en restaurang till exempel, så panikar jag typ alltid för vet inte vad jag ska välja. Och detta behöver inte bara vara mat hehe.

När jag gick i lågstadiet, 1an till 6an, så älskade jag att stå framför min klass och prata. Kommer ihåg i 1an, då hade vi någon speciell dag i veckan som man fick ta med ett föremål och berätta om det framför klassen. Då berättade jag om min nalle, fleera gånger och alla tyckte jag var asjobbig som berättade om den där nallen hela tiden, men jag ville ju bara stå framför klassen och prata haha. Sedan när jag började högstadiet blev det helt tvärtom, jag tyckte verkligen inte om att stå framför klassen och jag blev alltid supernervös. Nu är jag något där mittemellan typ...
 
Jag är längst av alla tjejer i min familj. Haha eller är ett knappt huvud längre än mamma och några cm längre än Martina, och sen är jag längre än Lovisa också såklart.
 
Jag älskar lax och det har jag gjort väldigt länge hehe.
 
Gillar alla årstider för alla är mysiga på sitt eget sätt liksom, men då jag mår som allra bäst och den årstiden som faktiskt är lite bättre än alla andra är vår. Den bästa tiden på året är när solen kommer fram, allt börjar växa och komma till liv och allt är bara så härligt. Tänk att vakna upp på morgonen av att solen lyser in i rummet och fåglarna kvittrar. Dock är det också den tiden som också går snabbast, vilket suger.
 
Att få massage och när någon tar i mitt hår är det bästa som finns, somnar typ av de båda sakerna. Somnade hos frisören när jag var liten hehe för att det är så skönt :P. Så fort jag har tråkigt eller är trött frågar jag alltid någon om massage eller om någon kan göra en frisyr.
 
När jag var liten var jag inte höjdrädd eller flygrädd alls. När jag var i Frankrike när jag var liiten så vandrade vi i bergen, och då kunde jag stå precis vid kanten och bara kolla ut. Är inte precis lika så längre, men skulle inte säga att jag är skärskilt höjdrädd eller flygrädd nu heller.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?