49
Publicerat den

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Anna Eva Clara Catharina Risberg
2. Vad är klockan just nu? - 14:50
3. Längd? - typ 170 cm
4. vikt? - typ 56/57 kg
5. smeknamn? - Clarre, plajsyy, rätt svårt att komma på smeknamn till Clara
6. vart bor du? - Djurs brush
7. vad gör du på fritiden? - Är med mina kömpisar och rider
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Iingen aning
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Vet inte, min mage tror jag
10. vad är du mest nöjd med? - Mina händer och i viissa fall mina ben
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Vet faktiskt inte
12. vad vill du jobba som äldre? - Oj, ingen aning
13. hårfärg? - Mörkbrunt typ eller ljusbrunt
14. ögonfärg? - Gröna med litt blått 
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - När man inte känner mig kan jag uppfattas som blyg men när man väl känner mig så är jag pratar jag väldigt mycket osv
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Det varierar haha...
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Lagom skulle jag väl säga, beror på var jag är och vad jag gör osv
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Mitt hår 
19. någon vana? - Har alltid tofflor på mig hemma hehe
20. berätta något som du nyss lärt dig? - Kolla i kors med mitt vänstra öga och rakt fram med mitt högra
21. vad heter din bästa vän? - Har fler än en 
22. Hur många nära vänner har du? - Så det räcker iallafall :)
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Va
24. Vet många personer vem du är? - Haha jag har ingen aning
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - No idea
26. När var du senast med någon kompis? - Är med kompisar hela tiden i skolan 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Haha nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Astrid eller Oliver, kommer inte ihåg..
29. vem sov senast hos dig? - Oliver

Romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Ja och har ett lol
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Han är samma ålder :)
32. är du kär? - Haha ja
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Ingen aning
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Har ett
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Wut?
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nje, han är snyggast i allt :)
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja absolut, hade väldigt svårt för det förut dock
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - -
 
Tankar & skit:
39. har du någon fobi? - Spindlar
40. har du någon allergi? - Nepp
41. vad tänker du på innan du somnar? - På dagen som gått, sommaren och ibland om livet osv (djup)
42. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Vet inte heh, beror på vem det är och så
 
Senaste 48 timmarna har jag?
43. pussat någon? - Ne
44. Dansat? - Nej
45. fått en kram av en helt okänd? - Nej
46. ringt någon? - Ja 
47. blivit uppringd, vem var den senaste? - Oliver
48. funnit kärleken? - Inte inom de senaste 48 timmarna..
49. kollat på google? - Aa säkert, gotta love google :P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?