Dagen
Publicerat den

Hej på er! Astrid gick precis, vi var på en promenad och sen gick vi hem till mig och drack te.

Idag har varit en satans bra dag för min del. Det var pannkisar i skolan och jag fick reda på ett slutbetyg vilket jag blev jätteglad för. Vi hade i princip inga lektioner, bara betygssamtal. Slutade någon gång efter 12 och då gick jag hem. Vid kvart i två drog jag och sosso till Täby C, köpte lite grejer och fikade. Jag köpte ett par vita shorts som jag är micket nöjd över :) Vi åt även en mysig middag på Jappi på torget. Sushi är bäst haha.

Imorgon får jag sommarlov. Och jag kan inte fatta att det redan gått ett år i gymnasiet, det har gått så sjukt fort. Kommer ihåg första skoldagen som om det vore förra veckan haha... Kan inte fatta att imorgon kommer jag behöva säga hejdå till några av mina vänner för ett år... Natti på er







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?