Sommarlov
Publicerat den

Hejsan! Har inte skrivit på några dagar för jag har tyvärr ingen dator längre. Var tvungen att lämna in min käraste dator (skoldator) i onsdags för att jag åker, det var segt. Så detta får bli ett mobilinlägg...

Jag fick sommarlov i onsdags! Väldigt skönt. Dock var det väldigt tråkigt att lämna Dagy och alla... Den dagen började med att vi var i aulan och sedan i klassrummen. Efter det drog Sosso och jag in till stan. På kvällen var jag hos Olivia där klassen var, det var mycket roligt! I torsdags tog VRG studenten så Sosso och jag åkte till torget för att kolla på dom haha. Gårdagen spenderades också av Sosso, vi solade och badade lite hemma hos mig innan jag skulle rida. När jag kom hem var jättetrött och planerna var att stanna hemma men vid elva cyklade jag till Ösbysjön och träffade Alexandra, Philip, Uno och Edvin en snabbis. Sen också Astrid, Catti mäd flera :)

Just nu sitter jag och äter frukost. Ska träffa sosso idag också :) Hoppas ni får en brao lördag!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?