sommar
Publicerat den

Nu har jag redan haft sommarlov i 10 dagar. Tiden går alltid så fort på sommaren, jag glömmer alltid bort vilken dag det är och tillochmed vad jag gjort på dagarna. Men det hör väl sommaren till :) Nu är det ju sommar, det som iallafall jag hehe, har längtat till så länge, enda sedan i vintras. Man tänkte på hur bra sommaren är jämfört med vintern, allt man kan göra på sommaren, alla sommarkvällar osv. Och nu är man här och kan göra allt det där man längtade till så mycket i vintras. Eller jag längtade så mycket iallafall haha... Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta, men njut av sommaren för snart är den över. På midsommar börjar det bli mörkare igen, och det är liksom om en vecka. När sommaren är över, är jag i USA och upplever äntligen min resa! Snart är jag där!! Den resa jag längtat till så mycket, den resa som kommer lära mig så mycket och den resa där jag kommer växa i mig själv otroligt mycket.


En bild från förra sommaren när jag, Daniela, Markus, Philip och Alexandra var på Danielas land :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?