Idag :)
Publicerat den

Vaknade vid halv tolv vilket jag inte riktigt tänkt mig haha.. Men då var jag utvilad iallafall vilket var skönt :) Åt frukost och sedan försökte sola lite också men vädret var ju så oklart, det varierade hela tiden mellan sol och molnigt. Så jag gav upp efter inte så långt tag haha. Tänkte fixa med alla visumpapper som man behöver till visumansökan men gav upp och insåg att mamma och pappa måste hjälpa mig. Det var typ 11 punkter som ska prickas av. Så jag gick till ösbysjön och mötte Alexandra och Philip. Efter ett tag mötte jag upp Matilda, vi gick på en ganska lång promenad och köpte glass. Mycket mysigt med en härlig tjej! Kom hem vid lite efter fem och nu gör jag ingenting, ska snart äta middag.

Haha en bild på min Daim jag köpte i lördags







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?