helgen
Publicerat den

Tjäna alla fina. I helgen har jag inte gjort så mycket känns det som... Men tänkte dra den lite snabbt. I fredags var jag ledig för treorna tog studenten. Dagen började dåligt men slutade bra, däremellan var jag på Hollister för intervju. På kvällen gick jag först på promenad med Oli och sen åkte jag hem till Danna där Sosso också var. 

På lördagen åkte jag och klippte mig. Så skönt med fräscht hår måste jag ju säga! På dagen gjorde jag dock ingenting, men på kvällen åkte jag hem till Alexandra där några andra också var. Det var en rolig kväll :) På söndagen åkte vi hem till morfar. Vid tre åkte jag och Lovisa till Täby för Martina jobbade där. Micket mysigt. 

Sitter i skolan nu med Matilda, haha rätt ovärd dag för vi har typ två lektioner... Kram på er
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?