2day
Publicerat den

Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt :) Vaknade klockan åtta men tvingade mig själv att somna om, så gick upp runt kvart över nio istället. Bästa lilsizz gjorde scrambled eggs till frukost, gott va det! Efter frullen försökte jag packa lite, men det gick inte alls bra. Hade tankarna på helt annat hela morgonen och kunde verkligen inte koncentrera mig alls. Så resultatet blev inte så stor skillnad än tidigare haha...

Åkte in till stan med Lovisa för att jag och mamma skulle till hudläkaren och kolla födelsemärken. Och därefter gick vi och tog sista hepatit B sprutan. Fysatan säger jag bara! De två som vi tagit tidigare gjorde så fantastiskt ont att jag nästan hade ont i armen innan sprutan för jag visste hur ont det skulle göra. Det vidrigaste var att jag kände när vätskan kom in i armen och då kändes det som armen skulle åka av. Haha just fyi. Aae men usch, har fortfarande ont i armen också. Har börjat bli lite räddare för sprutor de senaste åren, inte mycket, men förut var jag inte ett dugg rädd.

Sedan träffade jag upp Jessica. Vi köpte frozen yoghurt i gallerian, gick vid Strandvägen och pratade mycket hihi. Det var ju så sjukt varmt dock! Men det var jättemysigt och ruligt att träffa Jessica, vi träffas så sällan så det uppskattades rejält :) Efter det åkte jag hem och träffade Matilda på en promenad. Vi pratade om allt och det var så skönt att prata av sig för vi båda har liknande problem, eller hur man ska säga. Matti kan man prata med allt om! När jag kom hem var mina ben döda och tunga som stenar. Har gått jättemycket de senaste dagarna, och långt också. Åt middag och sedan packade jag klart allt. La mig i sängen för en stund sedan och nu ska jag sova, godnatt!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?