Tuesday
Publicerat den

Den här dagen har varit extremt seg. Har bara varit hemma och lunkat hela dagen i mysiga kläder. Försökt drycka i mig massa te i hopp om att min halsont ska försvinna, men icke sa nicke - den har bara blivit värre typ. Jag försökte även ta itu med min garderob ju, det gick sådär. Fick lite gjort men sedan tröttnade jag haha.
Hela dagen har jag varit nere och haft gråten i halsen nästan hela tiden, iallafall sedan i eftermiddags. Känner mig så otroligt stressad över saker och ting att jag helst av allt bara vill dra täcket över huvudet och försvinna. Vet inte heller var jag ska börja. Jag har inte ens börjat packa än och jag åker om åtta dagar. Och bara tanken av att jag ska packa ner fyra säsonger och hela mitt liv typ, i 20 kilo ger mig lite smått panik. Innan jag åkte till Turkiet sa jag att jag skulle börja packa två veckor innan, nu är det bara en vecka kvar och jag har inte ens börjat.
 
Snart ska jag träffa Markus och Philip iallafall, det blir kul. 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?