Tjörn
Publicerat den

I onsdags tog ju jag och Daniela tåget ner till Göteborg, för att vara på Sophies landställe på Tjörn. Igår åkte vi hem, vid tio på morgonen ungefär och vid kvart över elva var jag på Göteborgs central där mina systrar hämtade upp mig för att åka till Skåne.

På Sophies land hade vi det jättemysigt och roligt. Vi var uppe sent på kvällarna och pratade, åt american pancakes till frukost, åkte båt till Skärhamn, åkte lite moppe & flakmoppe, träffade nya människor, skrattade, lagade mat osv. På fredagen kom även Philip dit. Och på lördagen hade Sophie en avskeds-fest eftersom hon också åker till USA i sommar :) Det var mycket trevligt, med härliga människor! Igår var jag även tvungen att säga mitt första hejdå-för-ett-år, till min underbara vän Saga vilket var jättetråkigt :( Känns helt sjukt att säga hejdå för ett år!

Att vara på Sophies land, bara komma bort från allt där hemma, med mina två bästa vänner var precis det jag behövde. Fick tankarna på massa annat och fick spendera tid med dom bästa.
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag, hihi den kunde inte bli bättre :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?