Nedförsbacke
Publicerat den

Hahah kom precis på att det är onsdag idag. Och onsdag är ju nedförsbacke! Jag och Matilda sa alltid det i skolan haha, fick lite nostalgi när jag skrev rubriken :)

La mig precis i sängen och det var faktiskt fruktansvärt skönt må jag säga. Den här dagen har gått snabbt men ändå långsamt. Vi började med att gå en ganska lång bit till en mysig restaurang där vi åt frukost. Sedan har vi bara varit vid poolen hela dagen. Jättemycket solexem har jag fått också, underbart! Det är liksom på bröstet, armarna, benen, magen & lite på fötterna såg jag. Det är iof inte så mycket exem, men på många ställen. Väntar typ bara på att det ska börja kila över hela kroppen. Dagen har varit helt okej faktiskt, har inte varit på så bra humör och så heh. Kom precis ut ur duschen och snart ska vi på drink hos våra grannar. Efter det ska vi till Turgutreis och äta. Kram på er peeppz







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?