ikväll
Publicerat den

 
Sitter i soffan just nu och kollar på någon Wallander film, samtidigt som jag gör detta, ohye multitasking. Pappa hade gjort sin gooda pastarätt till middag idag. Vi åt ganska tidigt idag - innan klockan åtta. Haha tiderna blir lite omvända när man är bortrest såhär och är i solen hela dagarna. Nu lät det som att jag brukar ha värsta schemat, haha det brukar jag verkligen inte ha :p Men här så vaknar jag runt halv nio/nio av mig själv varje morgon, och middag äter vi vid nio. Hemma brukar vakna kanske vid tio och äta middag vid sex/sju kanske. Dock är vi ju en timme framför här i Turkiet. Så kom på mig själv imorse att jag varje dag vaknat någonstans vid åtta svensk tid, och det är sommarlov... Haha jaja jag gillar att vakna tidigt :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?