En lista
Publicerat den

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 96a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? En
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är så stort att det inte går att förklara haha, men mysigt, vackert, underbart, förjävligt, olyckligt, det är några ord som beskriver kärlek för mig.
När kramade du någon sist? Imorse 
Kramade du någon speciell person? Farfar :)
Har du svårt för att bli kär? Vet faktiskt inte
När kysste/hånglade du med någon sist? Mer än en månad sedan 
Är du singel? - Mm tyvärr 
När fick du senast en komplimang?- Igår
 
SENASTE SOM:
Såg dig gråta?
 - 
Mina underbara systrar
Fick dig att gråta? - 
Saknad, sorg & för att jag var väldigt ledsen
Du delade en cigg med? - 
Röker inte
Du gick på bio med? - 
Oj vad längesen! Kommer inte alls ihåg
Skällde på dig? - 
Eh, mamma typ
 
 
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös-
 Ja
Playat?- Haha va
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Gjort något riktigt dumt? - Haha aa, det har jag verkligen
Gjort något du verkligen ångrar?- Ja, helt klart 
Varit nykter på nyårsafton? - Haha ja
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - De har jag säkert xp
Blivit polisanmäld? - Nej haha
Fått din mamma att gråta? - Ja det tror jag, mami gråter väldigt lätt 
Slagit ner någon? - Typ varje dag
Skämts över dina föräldrar? - Yep
Skämts över dig själv? - Måånga gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? - Nej
Dricker du? Aa när jag är törstig :Pp
Röker du? Nej
Vad har du på dig när du sover? - Nån stor tröja oftast
Varit kär? - Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Nee
Är du ensam nu? - Nope
Vill du gifta dig? - Japp
Vill du ha barn? - Självklart! 
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej
Köpt någonting? - Jaa
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Ja







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?