Babylon & Elani
Publicerat den

I stort sätt hela dagen spenderades på en beach club, eller ja, det var två som satt ihop kan man säga. Det var himla härligt och fint där!! Vi förflyttade oss hela tiden, hav - pool - brygga - solstolar vid poolen osv men det var väldans nice må jag säga :) Och brännan börjar arta sig mina vänneerr! Fick ganska mycket färg idag. Drömde här om natten att vi bara hade några få dagar kvar här och att jag var kritblek. Ni kan tro om jag fick liite ångest (i drömmen alltså) så jag blev glad när jag vaknade haha.
Jag älskar att vara här. Det här är första gången jag är här så länge, var ju här ungefär fem dagar någon gång i påskas, och nu är jag här i nästan tre veckor. Det är så lugnt här, man har inte bråttom till något, känner ingen stress, bara solar & badar hela dagarna. Allllt är bara så chill här och jag älskar det! Och allt mår så bra i det här vädret. Märkte stoor skillnad i Afrika också. Håret mår bättre & får mer volym, mina händer som alltid är snustorra blir lena och fiina, fötterna mår också bättre (haha), och min hy i ansiktet blir mycket bättre!

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?