5
Publicerat den

 
Jag älskar att vara djup, det kan handla om vad som helst
 
Jag ogillar att dricka té när tépåsen är i medan man dricker, hehe
 
I perioder, när jag är ledsen, älskar jag att gå på promenader. Tycker det är jätteskönt att komma ut ur huset och bara gå. Speciellt på våren/sommaren, kan vara ute i timmar då. Jag hade precis en sådan period
 
Jag skulle inte banga på att vara ungdom ett litet tag till hehe. Alla vill ta studenten och bli vuxna, men jag vill vara ungdom liite till. Därför är jag glad att jag får ett extra år i gymnasiet, i och med att jag åker till USA :)
 
Jag vet inte när, men någon gång i augusti åker jag till USA och jag vet inte var än. Men där ska jag spendera de 10 månader jag då har framför mig, jag ska leva som en amerikan & gå i ett amerikanskt high school. Det är en resa då jag kommer lära mig så sjukt mycket och växa i mig själv. Jag är så extremt taggad, dock har jag inte ritkigt fattat att jag ska åka än. Kan liksom inte föreställa mig att säga hejdå till mina vänner, familj & lämna allt här hemma, det är något så stort






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?