08.17
Publicerat den

 
Godmorgon på er. Jag vet inte om det var för att jag hade tandställningen inatt och hade så fruktansvärt ont i mina tänder (typ hela munnen värkte), men jag vaknade iallafall runt kvart över sju (kvart över sex(!) svensk tid, haha vafan..). Vred och vände på mig lite, tills jag bara skulle kolla på mobilen för att se vad klockan var. Slutade med att jag kollade instagram och allt möjligt, vilket bidrog till att jag typ inte kunde somna om. Och jag orkade inte ligga kvar i sängen, orkade inte ens låta tankarna gå igång i min hjärna - även fast de redan börjat, så jag tog min bok och gick ner. Mamma och pappa skulle precis gå ut på promenad och de försökte även få med mig men efter lite om och men (beslutsångesten kom där ett tag ja) så valde jag att stanna hemma i deras säng. Haha borde väl gått med men att ligga här var så frestande så jag kunde inte låta bli. Ligger i deras säng, ser havet härifrån, och det känns nästan som att man är utomhus. Uunderbart
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?