Middaogggg
Publicerat den

Åt precis middag, det blev korvstroganoff och liiis. Innan middagen räknade jag matte i 1,5 timmar med min studdybuddeeyyyy, vilket jag gör varje måndag. Kanske inte det rooligaste precis men jag märker hur mycket bättre det går för mig i matten om jag gör det. Nu ska jag iallafall plugga lite fast först ska jag göra mig en kopp te. Jag elskar te, dricker minst 3 koppar om dageen. 
 
Btw, imorse när jag vaknade var jag så sjukt trött att jag vakna runt 55 min efter mitt alarm ringde. Men eftersom jag är rätt mycket av en tidspessimist och stressa är bland det jobbigaste/tråkigaste/värsta jag vet, så hade jag ställt klockan på 7.15 fast jag börja 9.45. Gick upp typ 8.10 och hade inte alls bråttom haha... Jajajja, ska göra mitt te nu iallafall, har suttit och skrivit på detta inlägg i kanske 20 min om inte mer och tänker fortfarande på vadfan jag ska skriva som rubrik... Hejdå på eärrrrrr 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?